چاقی صورت با عرق یونجه : کیا با عرق یونجه چاق شدن عرق یونجه باعث چاقی صورت میشود عرق یونجه چاق کننده است عوارض جانبی عرق یونجه مضرات عرق یونجه عرق یونجه برای چاقی طبع عرق یونجه عرق یونجه برای چاقی کودکان

چاقی صورت در کمترین زمان با عرق یونجه!

عرق یونجه برای چاقی صورت

خانم های امروزی به اندام و قیافه خود اهمیت زیادی می دهند ما برای شما در اینجا روشی مفید و راحت برای چاقی صورت در کم ترین زمان با خوردن عرق یونجه فراهم اورده ایم با مجله سلامت همراه باشید.   راه‌های چاق شدن صورت می‌تواند استفاده از عرقیات‌های متفاوتی از جمله عرق یونجه، عرق رازیانه، ماسک‌های طبیعی، میوه‌های طبیعی و … باشد. باید توجه داشت استفاده همیشگی از این عرقیات‌ها بطور مداوم اصلا توصیه نمی‌شود. برای نتیجه گرفتن از هر کدام از بخش‌هایی که در ذیل توضیح داده شده لطفا مدت زمان تاکید شده را حفظ کرده تا نتیجه مطلوبی بگیرید.

عرق یونجه برای چاقی صورت

طرز استفاده از عرق یونجه مناسب برای چاق شدن صورت:

طبیعت عرق یونجه سرد می‌باشد. این گیاه بدلیل داشتن موادمعدنی، ویتامین‌ها و مواد مغذی دارای خواص بی‌شماری است .همچنین منبع غنی از ویتامین های A,C,E,K می‌باشد و بدلیل داشتن پروتئین و آهن برای افراد مبتلا به کم‌خونی بسیار مفید است. لازم به ذکر است این عرق شامل مقداری هورمون‌های زنانه می‌باشد و برای آقایان توصیه نمی‌شود. برای چاق شدن صورت می‌توانید عرق یونجه را روزی یک استکان صبح و همچنین نصف استکان عصر تا ۱۴ روز میل کنید. استفاده از این عرق نباید بیش از ۱۴ روز ادامه پیدا کند. برای شیرین شدن عرق میتوانید از مقداری شکر یا یک قاشق عسل نیز استفاده کنید. سپس به مدت۲ ماه استفاده از این عرق را متوقف کرده و مجدد می‌توانید به مدت ۱۴ روز آن را ادامه دهید. یکی از خواص مهم عرق یونجه پیشگیری از نرمی استخوان می‌باشد، مصرف این عرق توسط کودکان باعث استخوان بندی محکم آن‌ها شده و از نرمی استخوان جلوگیری می‌کند.

طرز استفاده از عرق یونجه مناسب برای چاق شدن صورت

بعد یا قبل از هر غذا یک استکان،سه بار در روز میل شود و برای چاق شدن صورت یا بدن می توان عرق یونجه را حدودا یک استکان در صبح و نیم استکان در عصر تا ۱۴ روز میل کرد. همچنین می توان مقداری شکر به آن اضافه کرد و تا دو ماه دیگر از این عرق استفاده نکرد. برای پیشگیری از تصلب شرایین هم استفاده از عرق یونجه توصیه می شود که نصف استکان عرق یونجه در بعد از ظهر میل شود.

چاقی صورت در کمترین زمان با عرق یونجه!